Service en onderhoud
Iedere handelsonderneming staat in voor de kwaliteit van zijn producten. Naast een optimale logistiek kun je je onderscheiden door het verlenen van het juiste (technische) advies, service en het bieden van (preventief) onderhoud. Met Service & Onderhoud van Wholesale beheer je deze processen binnen je organisatie efficieĢnt en kun je je meerwaarde leveren.
Functionaliteiten van service en onderhoud
Werkorders
Bij werkorders kun je onderhoud en storingen vastleggen voor component uit een installatie, een assortimentsproduct dan wel product geleverd door derden, voorraadcontrole met tijdshorizon, het ATP-overzicht, per dag/week gestuurd, rekening houdend met alle komende in- en verkopen en assemblageopdrachten.
Installatiebeheer
Bij installatiebeheer kun je componenten per installatie vastleggen, kenmerken op installatie, onderliggende componenten vrij definiƫren, garantietermijnen vastleggen en een koppeling maken van componenten met historische verkooporders.
Calladministratie
Met calladministratie registreer je klantmeldingen op basis van installaties, leg je problemen, oorzaken en oplossingen vast en bouw je een kennisdatabase op, op basis van probleem, oorzaak en oplossing.
Contractmanagement
Met contractmanagement kun je een looptijd en einddatum per contract, response- en hersteltijden vastleggen en kun je contracten op basis van vaste prijs of percentage van historische verkoopprijs maken.
Blogs over Wholesale
Ontdek hoe Wholesale voor jouw groothandel kan werken
Onze adviseur komt graag bij je langs om te luisteren naar wat jouw bedrijf nodig heeft.