
CAS genesisWorld
CAS genesisWorld is de complete oplossing voor CRM, die u optimaal ondersteunt bij uw klantenwerving en klantenbeheer.
Het systeem is zo flexibel, dat het zich ideaal aan uw onderneming aanpast en zo sterk dat u onmiddellijk kunt starten. Cas genesisWorld sluit naadloos aan op KCS Wholesale.
Bespaar tijd met CAS
CAS genesisWorld is een CRM-pakket met uitgebreide functies voor uw klantenbeheer. Uw hele onderneming heeft zo optimaal inzicht in klanten, klantspecifieke afspraken en klantspecifieke informatie.
De software groeit met uw eisen mee, werkt intuïtief en haalt realtime klantgegevens op.
Als centrale database voor klantenbeheer slaat CAS genesisWorld de brug tussen verschillende software-eilanden en brengt het alle CRM-gegevens op één plaats bij elkaar.
CAS genesisWorld in 1 minuut
De SmartDesign® technologie van CAS genesisWorld zorgt voor intuïtieve bruikbaarheid op alle apparaten – zowel desktop, tablet als op de smartphone. Dat betekent dat u altijd en overal op dezelfde manier gegevens kunt organiseren. U kunt zich concentreren op het contact – CAS doet het administratieve gedeelte.
In het CRM-systeem vindt u apps voor talloze zaken, zoals contactbeheer, documentbeheer en klantrapporten.

5 voordelen van CAS genesisWorld
- Centraal: U bekijkt altijd actuele informatie en uniforme processen. Het voordeel hiervan is dat de klantinformatie breed gedeeld kan worden binnen uw bedrijf.
- Effectief: De centrale toegang tot alle gegevens helpt uw salesafdeling de handen vrij te hebben voor de klant.
- Trefzeker: Uw marketingafdeling vindt in CAS genesisWorld alle informatie voor het targetten en binden van klanten die er voor uw bedrijf toe doen.
- Authentiek: Betrouwbare klantinformatie helpt uw klantenservice steeds de juiste aanpak te kiezen. Dat betekent: klantencontact met een glimlach.
- Superieur: Uw directie heeft optimale controle, door middel van toegankelijke en actuele rapportages. U kunt daardoor snel reageren op veranderingen in de klanttevredenheid.
CRM-software die u ondersteunt van het eerste contact met de klant tot aan de service na de (op)levering.

Management
- De cockpit bevat lopende projecten, nieuwe verkoopkansen en actuele rapporten.
- Inzichtelijke weergave-opties, bijvoorbeeld als tabel, diagram of verkeerslicht.
- Interactieve en klikbare grafische informatie.
Verkoop
- Verkoopkansen en bijbehorende acties inzichtelijk.
- Nauwkeurige omzetvoorspellingen
- Koppel mails, telefoongesprekken en brieven aan de verkoopkans.
- Bekijk de meest winstgevende klanten en doe SWOP analyses
Marketing
- Uitgebreide zoek- en filteropties en distributielijsten per doelgroep.
- Filter en sorteer klanten op kansrijkheid.
- Personaliseer seriemails en -brieven met aantrekkelijke templates.
Projectbeheer
- Deadlines, bijeenkomsten, mijlpalen, taken en documenten overzichtelijk vastgelegd.
- Teamplanning, groepskalender en projectplan inzichtelijk.
- Bezetting en resources managen en controleren.
Service & Support
- Alle afspraken vastgelegd per klant.
- Bewerkte troubletickets komen online beschikbaar als FAQ's
- Klantvragen via de online portal
Administratie
- Intelligent rechtensysteem voor gegevensbeveiliging.
- Correct aanspreken van klanten en leads.
- Gedetailleerd gebruikersbeheer.
Ontdek hoe de slimme CRM van CAS genesisWorld voor úw bedrijf kunnen werken
Onze adviseur komt graag bij u langs om te luisteren naar wat uw bedrijf nodig heeft.
