Webinar: De voordelen van SuperOffice CRM geïntegreerd met KCS Wholesale
Een ERP-systeem is al krachtig in zichzelf. Maar: gekoppeld aan een CRM-systeem wordt uw ERP-systeem nog veel krachtiger. Een goed CRM of klantenrelatiebeheersysteem is een bedrijfsstrategie voor de hele organisatie. De filosofie van CRM is simpel: zet de klant op de eerste plaats.
CRM-software brengt alle informatie van de verschillende afdelingen van het bedrijf bij elkaar om van elke klant een up-to-date totaalbeeld te vormen. Hierdoor kunnen medewerkers die klantcontact hebben zoals de afdelingen verkoop, marketing en klantenservice, snel goed overwogen beslissingen nemen over allerlei zaken, van up- en cross-selling tot het verbeteren van de klantcommunicatie en het coördineren van verkoop- en marketingcampagnes.
Wij weten uit ervaring dat u al snel 20% efficiënter werkt door het gebruik van CRM-software.
Aangezien dit een pluspunt is voor uw organisatie zijn is Logres een partnership aangegaan met SuperOffice om u als klant een goede oplossing te kunnen bieden voor een CRM-oplossing gecombineerd met uw Wholesale-applicatie.
Graag willen wij in dit webinar u meenemen in de mogelijkheden en voordelen die CRM uw organisatie kan bieden.
In dit webinar krijgt u antwoord op de volgende vragen:
- Wie is SuperOffice?
- Wat zijn de voordelen van CRM?
- Hoe wordt CRM ingezet bij groothandels?
- Wat levert CRM mij op?
Wanneer: donderdag 8 april
Tijdstip: 14:00 uur
Duur: Circa 30-45 minuten